پرواز

شما در این وبلاگ میتونین برای یک پرواز خوب همراه ما آماده شوید

پرواز

شما در این وبلاگ میتونین برای یک پرواز خوب همراه ما آماده شوید

دانلود private pilot manual

سلام از این هفته به بعد میخوام کتاب ppm(private pilot manual که از کتابهای دورهی ppl یا خلبانی شخصی هست رو تو وبلاگ بصورت بخش بخش بزارم این کتاب به زبان انگلیسی هست و تا چند وقت دیگه ترجمه اش میکنم.قیمت کپی این کتاب در ایران ۳۰۰۰۰ تومان میباشد که گروه learn to fly آن را تهیه کرده و به صورت رایگان در اختیار شما میزاره.

ضمنن هر کس میخواد cd این کتاب رو داشته باشه میتونه از هفته ماه اردیبهشت بهمون ایمیل بزنه قیمت cd این کتاب ۵۰۰۰ تومان است و هزینه پست سفارشی بر عهده وبلاگ learn to fly است

نظرات 1 + ارسال نظر
بامداد جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ب.ظ

با سلام خدمت شما ن بامداد هستم از شیراز ۲۰ سالمه دانشجوی فوق دیپلم کامپیوتر هستم و به شدت علاقه مند به پرواز هستم ولی به خاط هزینه های سنگین پرواز تا به امروز نتوانستم به عشق اصلی زندگیم برسم به هر حال از شما بابت مطالب بسیار جالب و خواندنی بسیار ممنونم و امیدوارم که این فعلیتها ادامه داشته باشه . از شما خواهشی داشتم اگر لطف کنین و در رابطه با کلیه کتابهایی که دانشجویان خلبانی در دوره های ppl و cpl و ir باید مطالعه کنند مطلبی قرار دهید ممنون می شم و همچنین قیمت هر کدام از کتابها و نحوه تهیه اگر به صورت کتاب باشد بهتر است چون که خواندن کتاب الکترونیکی واقعا دردسر است ممنون می شم اگه من و سایر دوستان رو راهنمایی کنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد