پرواز

شما در این وبلاگ میتونین برای یک پرواز خوب همراه ما آماده شوید

پرواز

شما در این وبلاگ میتونین برای یک پرواز خوب همراه ما آماده شوید

فروش cd

1-سلام.وبلاگ من به تازگی یه  cd درست کرده که در اون به معرفی بیش از ۶۰ هواپیمای غیر نظامی و هلیکوپتر رو توپیح داده و از اونها عکس گذاشته .فقط کافیه شما فایل سی دی رو باز کنین مدل هواپیما رو انتخاب کنین و به داخلش برین و مشخصات و زندگینامه هواپیما رو به همراه عکساش در یافت کنین.و همراه این cd یه cd دیکشنری به شما بطور رایگان عرضه می شود تا همه بتوانند از این نرم افزار استفاده کنند.

تمام این سی دی به زبان انگلیسی هست .البته من دارم تلاش میکنم که اون رو به زبان فارسی ترجمه کنم.(هزینه پست برای همشهریان مشهدی به عهده خود وبلاگ است)

قیمت cd فقط 2500 تومان و هزینه پست به عهده شما.

2-cd دومی که میخوام معرفی کنم در مورد هواپیمای ایران 140 هست که یه هواپیمای تقریبا میشه گفت منطقه ای هست .در این cd که به زبان انگلیسی هست شما میتونید  اطلاعات کلی و تخصصی و همچنین عکسها و فیلمها ی زیبا در مورد این هواپیما را ببینید.این cd il به زبان انگلیسی هست و همراه آن یه dictionary به طور رایگان عرضه میشود تا همه بتوانند از این cd استفاده کنند.(هزینه پست برای همشهریان مشهدی به عهده خود وبلاگ است)

قیمت cd فقط 2500 تومان و هزینه پست به عهده شما.

3- این cd دارای فیلمهایی مختلف در مورد هوانوردی است که در آن شما میتوانید انواع بالگرد و هواپیما و موشک را تماشا کنید که از مهمترین فیلمهای آن ساخت هواپیمای a380 و پرواز آن است و همچنین بیش از 100 عکس در مورد فضا.(هزینه پست برای همشهریان مشهدی به عهده خود وبلاگ است)

این فیلم cd دیکشنری را دارا نمی باشد.

قیمت cd فقط 2000تومان و هزینه پست به عهده شما.

 برای خرید این سی دی ها به من ایمیل بزنید danialhaghgoo@yahoo.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد